Ben Kimim

, , No Comments
Ben Kimim

Merhabalar! Ben Jess daha doğrusu lakabım bu, 21 yaşındayım.
Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesinde Tıbbı Dokümantasyon Ve Sekreterlik okuyorum.
2014 yılında Ahmet Şerif İzgören'i tanımamla birlikte, psikolojiye merak saldım. Hayalim elbette ki bu bölümü okumaktı. Fakat bunun için gerekli puanı alamadığım için hayalimi başka bir safhaya sürüklemem gerekti ve 2015 yılında Kişisel Gelişim Danışmanlığına yöneldim. Bu aralarda kitap okumaya daha fazla önem verdim. Bununla birlikte yazılar yazmaya başladım. 
Ve ilk yazımı biraz korkarak birazda merakla Facebook üzerinden yayınladım. Güzel tepki ve yorumlar alınca yeni yeni yazılar yazarak insanların beğenisine sundum. Bu arada bir diğer ilgim olan Kişisel Gelişim Danışmanlığını amatör bir şekilde kendi çevrem ve sosyal medya aracılığıyla sürdürdüm. 
2016 yılının Ekim aylarına geldiğimizde gördüm ki sosyal medya bana yetmiyordu. Gerekirse tüm dünyaya yazdıklarımı duyurmak istiyordum. Bende bu gereksinimi mi gidermek için, jessinkalemi.blogspot.com.tr adlı siteyi kurdum.
Yayın hayatına girdikten sonra küçük bir kitleden, büyük bir kitle haline gelince şunu gördüm, 
Hayatta başaramamak için hiç bir sebep yokmuş.
Kısaca benim tarifim, bir su bardağı inanmak, bir çay bardağı özgüven ve cesaret, alabildiğince hayal gücü... 
😊

0 yorum:

Yorum Gönder